Samenwerking Zorggroep Oude en Nieuwe Land

Een belangrijke samenwerkingspartner van de ledenvereniging is Zorggroep Oude en Nieuwe Land. Zorggroep Oude en Nieuwe Land biedt zorg- en dienstverlening aan de inwoners van de Noordoostpolder, Urk en Steenwijkerland. Hun aanbod is breed en gevarieerd. De meeste aandacht gaat uit naar (complexe) ouderenzorg in de woonzorglocaties en bij de cliënt thuis, jeugd- en maatschappelijke ondersteuning en behandeling en revalidatie.

Zorggroep Oude en Nieuwe Land zet zich elke dag optimaal in om waarde toe te voegen aan het leven van haar cliënten. Samen met de omgeving proberen ze te doen wat de cliënt echt helpt om zo zelfstandig mogelijk en zo prettig mogelijk te leven. Hen doel is dat iederen zo lang mogelijk verantwoord thuis kan blijven wonen, op de manier die bij de cliënt pas. Als zelfstandig wonen niet meer gaat, kan men terecht in een van de Zorggroep Oude en Nieuwe Land woonzorgcentra zo dicht mogelijk in de buurt.