Over ons

Voor allen, door allen! Dat is het uitgangspunt van de Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land. Wij vinden het belangrijk dat iedereen mee kan blijven doen in de samenleving. Als Ledenvereniging richten we ons op voorzieningen rond welzijn, zorg en wonen die de overheid niet (meer) financiert. Juist wanneer de overheid bezuinigt, is de rol van de Ledenvereniging des te belangrijker. We kennen onze leden en sluiten onze dienstverlening en activiteiten zoveel mogelijk aan op hun behoeften en wensen. Daarnaast ondersteunen we onze leden bij het zoeken naar de juiste weg in het woud van de beschikbare voorzieningen op het gebied van welzijn, zorg en wonen. Voordeel en gemak voor iedereen!

De Ledenvereniging biedt verschillende diensten aan, gratis of tegen een gereduceerd tarief. Deze diensten ondersteunen de zelfstandigheid, het gemak of het comfort van onze leden. Ook maken we het mogelijk om als lid zelf, op eigen wijze en vanuit eigen waarden en normen invulling, te geven aan de participatiesamenleving. Samen zijn we er 'voor allen, door allen'.