Lidmaatschap

Lid zijn van de Ledenvereniging biedt u altijd voordelen. Voor maar € 12,50 per kalenderjaar profiteert u van vele diensten, acties en kortingen. Iedereen die deel uitmaakt van uw huishouden, mag gebruik maken van hetzelfde lidmaatschap.

Lid worden
Fijn dat u lid wilt worden van onze Ledenvereniging. U meldt zich aan via het aanmeldformulier.

Beëindigen lidmaatschap
Uw lidmaatschap wordt automatisch verlengd. Wilt u opzeggen? Denkt u er dan aan om dit schriftelijk te doen, vóór 1 november van het lopende kalenderjaar. Dan eindigt uw lidmaatschap met ingang van het eerstvolgende kalenderjaar. U kunt hiervoor het formulier op de contactpagina invullen. Of een briefje sturen naar: Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land, Mr. Zigher ter Steghestraat 9, 8331 KG Steenwijk.

Vermeld alstublieft uw lidmaatschapsnummer, naam en adresgegevens. We horen ook graag de reden van opzegging. Zo kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren.

Informatie
Voor meer informatie over het lidmaatschap kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met de ledenadministratie. Wij helpen u graag!