Lidmaatschap

Lid zijn van de ledenvereniging bied je altijd voordelen. Voor maar € 12,50 (bij automatische incasso) per kalenderjaar profiteer je van vele diensten, acties en kortingen. Iedereen die deel uitmaakt van het huishouden, mag gebruik maken van hetzelfde lidmaatschap.

Word je voor 1 januari lid? Dan betaal je pas in 2020 en ontvang je bij het ledenblad van januari een Diner Jaarkaart cadeau!

Lid worden
Fijn dat je lid wil worden van onze ledenvereniging. Je meldt zich aan via het aanmeldformulier.

Beëindigen lidmaatschap
Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd. Wil je opzeggen? Denk er dan aan om dit schriftelijk te doen, vóór 1 november van het lopende kalenderjaar. Dan eindigt je lidmaatschap met ingang van het eerstvolgende kalenderjaar. Je kunt hiervoor het formulier op de contactpagina invullen. Of een briefje sturen naar: Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land, Mr. Zigher ter Steghestraat 9, 8331 KG Steenwijk.

Vermeld alstublieft je lidmaatschapsnummer, naam en adresgegevens. We horen ook graag de reden van opzegging. Zo kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren.

Meer informatie
Voor meer informatie over het lidmaatschap kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de ledenadministratie. Wij helpen graag!