Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land en Zorggroep Oude en Nieuwe Land hebben opnieuw vertrouwen in elkaar uitgesproken door de historische samenwerking wederom te bekrachtigen.

Jos Becker (voorzitter ledenvereniging) en Albert Hilvers (bestuurder ZONL) verlengden afgelopen week de bestaande samenwerking met de ondertekening van een verse Samenwerkingsovereenkomst voor de komende jaren.

De ledenvereniging en ZONL zijn samen ‘opgegroeid’ en actief in hetzelfde gebied; gemeenten Steenwijkerland, Noordoostpolder en Urk. Partijen vullen elkaar goed aan op de onderwerpen wonen, zorg, welzijn en gemak. Daarbij ligt bij ZONL de focus op zorg en behandeling en bij de ledenvereniging op het faciliteren van welzijns- en gemaksdiensten. Samen willen partijen zoveel mogelijk bijdragen aan maatschappelijke gezondheid en welzijn van de inwoners in het werkgebied.