Rijbewijskeuring met korting voor leden

Gepubliceerd op 9 sep 2018, 14:01

Twee keer per maand kunnen senioren, chauffeurs met rijbewijs C/D/E en overige automobilisten die voor verlenging van hun rijbewijs moeten worden gekeurd, terecht bij de RijbewijskeuringsArts in het zorggebouw van Zorggroep Oude en Nieuwe Land aan de Kometenlaan 1 in Emmloord. Bel voor meer informatie en een afspraak naar het landelijke afsprakenbureau: 036-7200911. Zelf een datum reserveren kan via de website: www.rijbewijskeuringsarts.nl

Tarieven (incl. BTW): 75+ B/E € 42,50medisch € 59,50, C/D/E (ook voor code 95) en Taxipas € 59,50

Leden van de Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land, CNV/FNV/ouderenbond krijgen € 7,50 korting op de 75+ B/E en medisch, C/D/E en € 4,50 korting op de taxipas.

Let op: Het is niet mogelijk rechtstreeks bij de locatie een afspraak te maken.

Voordat u naar de keuring gaat dient er eerst een Gezondheidsverklaring gekocht te worden. Deze is verkrijgbaar bij de gemeente en via internet op mijn.cbr.nl (inloggen met DigiD).

De verwerking en beoordeling van de Gezondheidsverklaring door het CBR kan tot 3 maanden in beslag nemen. Geadviseerd wordt om ten minste 4 maanden voor het verlopen van de geldigheid van het rijbewijs een afspraak te maken voor een keuring. Ook inwoners uit omliggende gemeenten zijn van harte welkom.