Geluksambassadeur Leo Bormans over geluk

Gepubliceerd op 17 okt 2018, 17:24

Op woensdag 31 oktober was het eindelijk zover. Geluksmakelaar Leo Bormans gaf tijdens onze ledenavond in De Strandhoeve in Baarlo een lezing over geluk.Verenigingsmanager Gonny Schot vertelt het volgende over de avond:

Het was enorm bijzonder. Leo Bormans is een fantastische verteller met ontzettend veel energie en humor. Hij gebruikt prachtige metaforen die versterkt worden door zijn mooie Belgische accent. Tijdens de lezing vertelde hij het publiek hoe ze meer geluk kunnen ervaren én hun omgeving daarin mee kunnen nemen. Ook zoemde Leo regelmatig in op de zorg en de hulpverlening, wat in zijn ogen “hoopverlening” zou moeten heten. “Dat is wat zij doen. Hoop verlenen.”

Na afloop was er een boekverkoop waarvoor de bezoekers van de ledenvereniging een kortingsbon kregen. Deze korting schenkt Leo aan zijn vluchtelingenproject. “Want geven maakt gelukkiger dan krijgen."

Kortom, een inspirerende en vooral ook hele gezellige avond. We willen iedereen bedanken voor hun komst en in het bijzonder natuurlijk Leo Bormans. Het was super!

.