Lekkere maaltijden van maaltijdleverancier Van Smaak

Gepubliceerd op 16 jan 2019, 8:42

Voor een smakelijke maaltijd aan huis werkt Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land nu ook samen met maaltijdleverancier Van Smaak. Van Smaak is maaltijdaanbieder voor de regio Noord-Nederland en bereidt en bezorgd dagelijks 6.000 verse maaltijden.

Met Van Smaak kun u zeven dagen per week genieten van een koelverse, warme of diepvriesmaaltijd aan huis. Inclusief zon- en feestdagen. Het persoonlijke contact is voor Van Smaak een belangrijk uitgangspunt om maaltijden aan huis te bezorgen. Er wordt gewerkt met vaste teams zodat de maaltijdbezorger de klant kent en voor de klant is de bezorger een vertrouwd gezicht.

Van Smaak kookt op maat

Van Smaak biedt veel verschillende maaltijden aan die voldoen aan de specifieke wensen van de klanten. Bij Van Smaak kunt u zelf uw maaltijd samenstellen, aan de hand van een menucyclus. Ook kunt u bij hen terecht voor dieetwensen, gemalen of vloeibare maaltijden.

Dienstenpakket Ledenorganisatie

Als abonnee van de Ledenorganisatie Oude en Nieuwe Land krijgt u € 0,15 korting op de hoofdmaaltijd van Van Smaak. Voor meer informatie over Van Smaak, bezoek de website www.vansmaak.nl.