Heeft u geen tijd of bent u moeilijk in staat om zelf verse maaltijden te bereiden, dan kan de maaltijdservice Uitgekookt van Van Marle uitkomst bieden. In een korte tijd heeft u een smakelijke en gezonde maaltijd op tafel.

‘Onze maaltijden zijn altijd vers bereid, zonder kunstmatige toevoegingen. Daarnaast bevat elke maaltijd altijd 200 gram groente. Lekker EN gezond dus.’ vertelt Johan van Marle van Uitgekookt van Van Marle. ‘De maaltijdservice is voor iedereen geschikt. Er is een veelzijdig assortiment aan gerechten en we houden rekening met diëten. We bieden naast de normale maaltijden namelijk ook maaltijden die zoutarm, vet beperkt, diabetisch of vegetarisch zijn.’

Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land en Uitgekookt van Van Marle zijn vier jaar geleden een samenwerking aangegaan. ‘We zijn zelf gevestigd in IJsselmuiden en vinden het mooi dat we samen kunnen werken met deze lokale vereniging. Het is immers leuker en sterker om samen zaken te organiseren’, aldus Johan van Marle.

Uitgekookt van Van Marle werkt zonder abonnement. ‘We willen de maaltijdservice graag laagdrempelig houden. Daarom is het mogelijk om al vanaf twee maaltijden per levering te bestellen. Maaltijden zijn er vanaf € 6,35, de bezorging is vanaf 3 maaltijden gratis! Leden van de ledenvereniging ontvangen als extra nog 5% korting.’

Voor maaltijdbezorging aan huis zijn er twee mogelijkheden, gratis bezorging op dinsdag- en vrijdagochtend en bezorging in de avonduren. ‘Voor de mensen die nog niet bekend zijn met onze service hebben we nu een leuke actie. Voor maar €12,50 kunnen zij een proefpakket met drie maaltijden bestellen’, aldus Johan.

Wilt u gebruik maken van de maaltijdbezorging van Uitgekookt van Van Marle, dan kunt u dit rechtstreek aanvragen via www.uitgekookt.nl of door te bellen naar (085) 0406 065. Voor de korting hoeft u enkel uw lidnummer door te geven, dat op de ledenvoordeelpas staat.