Zwanger & Zo zwangerschapsgym

Je goed voorbereiden op jouw bevalling? Dat doe je onder andere door de cursus zwangerschapsgym bij Zwanger & Zo in Steenwijk te volgen!

Leerzaam, actief en gezellig
In 9 bijeenkomsten leer je bij Zwanger & Zo enorm veel over zwangerschap, bevallen en de kraamtijd. Ook is er een partnerles bij de cursus inbegrepen. En néé.... daar hoeven jullie niet samen te puffen. Verder oefen je in de lessen diverse spiergroepen en leer je ontspannings- en ademhalings technieken die je kunt gebruiken tijdens je bevalling. Tevens ontmoet je andere zwangeren uit jouw regio die ongeveer gelijk met jou uitgerekend zijn.

Leerzaam, actief en gezellig. De ervaring en deskundige begeleiding van eigenaresse Margo van der Molen zorgt er voor dat jij het voor jou maximale uit deze cursus kunt halen.

Na de bevalling organiseert Zwanger & Zo een baby-bijeenkomst waarbij de moeders nog een keer bij elkaar komen, elkaars kinderen bewonderen en de bevallingsverhalen kunnen delen.

Jouw voordeel
Deelname bedraagt normaal €75,-, maar als lid van de ledenvereniging ontvang je €7,50 korting en betaal je dus maar €67,50. De lessen vinden op om maandagavond in het gebouw van Zorggroep Oude en Nieuwe Land in Steenwijk plaats.

Neem voor meer informatie en aanmelden contact op met 06 - 209 17 023