Thuisgekleed.nl

Ervaar het gemak…dat is het motto van Thuisgekleed.nl. Ben je niet in de gelegenheid om de winkel van Thuisgekleed.nl in Zwolle te bezoeken of wil je gewoon liever persoonlijk advies in je eigen vertrouwde omgeving? Dan komt Thuisgekleed.nl bij jou langs!

Mooi en trots
‘Ieder mens heeft het recht om zich mooi en trots te voelen. Maar voor mensen met een beperking of aandoening is dat niet altijd vanzelfsprekend. Kleding bepaalt voor een groot deel hoe je je voelt. Enerzijds omdat het kledingstuk past bij wat je nodig hebt. Het biedt comfort en is praktisch in gebruik. Anderzijds is het een kledingstuk waar je je goed in voelt en past bij jou.’

Op basis van de intake komt Thuisgekleed.nl met een selectie kleding bij jou thuis op de afgesproken datum. ‘De adviseurs nemen alle tijd voor jou om het mode-aanbod door te nemen en een outfit naar wens samen te stellen. Zowel aan de hand van de meegebrachte selectie als de gehele collectie in onze webshop. Indien gewenst word je ook geholpen bij het omkleden.’

Mis je iets in de meegenomen selectie of heb je een andere maat nodig? 'Dit kunnen we ter plaatse voor jou regelen. Via onze tablet kunnen wij direct het gewenste product bestellen en deze wordt dan samen met de andere aankoop netjes bij jou thuisbezorgd. Mocht er iets versteld moeten worden, dan beschikt Thuisgekleed.nl over een eigen coupeuse die ervoor zorgt dat jouw kleding perfect past.'

Jouw voordeel
Onze leden ontvangen 10% korting op de collectie van Thuisgekleed.nl. Gebruik hiervoor online de kortingscode LVON10. Bij een bezoek aan de winkel of een bezoek van Thuisgekleed.nl bij jou aan huis, krijg jij bij het tonen van jouw ledenpas de 10% korting. Ook betaal je bij besteding boven de € 150,- geen voorrijkosten.

Bezoek voor meer informatie en het maken van een afspraak de website.

www.thuisgekleed.nl