Theater ‘t Voorhuys

In het hart van Emmeloord vindt u Theater ‘t Voorhuys. Speciaal voor Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land heeft het theater een aantal mooie voorstellingen geselecteerd die u tegen een gereduceerd tarief kunt bezoeken.

Woensdag 21 november - 20.15 uur
Voorstelling: Thomas Acda  - Motel (try-out)
Genre: Cabaret
Prijs: €14,-

Hij is terug op het toneel met de langverwachte eigen, muzikale cabaretvoorstelling, samen met gitarist David Middelhoff. Thomas Acda solo. Met verhalen, liedjes en avonturen over liefde, vriendschap en de dood. Over hoe we met vallen en opstaan proberen invulling te geven aan ons leven.

Vrijdag 14 december - 19.30 uur
Voorstelling: Alone @Home - try-out
Genre: Musical/muziektheater
Prijs: € 12,50

In ‘Alone@Home’ bedenken twee kinderen die alleen thuis zijn slimme trucs om de boeven (o.a. Martijn Fischer), die het op hun huis voorzien hebben, buiten de deur te houden. ‘Alone@Home’, met een knipoog naar de alom bekende film, is een verhaal over vriendschap, kwetsbaarheid en vindingrijkheid; het gevaarlijkste winteruitje voor de hele familie dit theaterseizoen.

Zondag 3 maart 2019 -14.30 uur
Voorstelling: Peppa Pig - Verrassingsfeest!
Genre: Jeugd & familie
Prijs: € 10

Na de succesvolle voorstelling ‘De Grote Plons’ zijn het liefste varkentje en al haar vriendjes nu te zien in een verrassende nieuwe familiemusical. Dit keer is het groot feest! Slingers en ballonnen vullen de hele kamer. Een grote, lekkere chocoladetaart staat op tafel. Het wordt een hele bijzondere dag.

Zaterdag 30 maart 2019 - 20:15 uur
Voorstelling: Een goed mens - Aart Staartjes en Victor Reinier
Genre:  Toneel
Prijs:  €17,50

Flip Broekman schreef de thrillerkomedie ‘Een goed mens’ speciaal voor acteur Aart Staartjes, waarmee de wens om hem weer terug te zien op het toneel vervuld is. Met publiekslieveling Victor Reinier, afgelopen seizoen te zien in de komedie 'Roem' en al jaren hoofdrolspeler in de populaire tv-serie ‘Flikken Maastricht’, heeft hij de perfecte tegenspeler.

Donderdag 16 mei 2019 - 20.15 uur
Voorstelling: Op hoop van zegen
Genre: Musical/muziektheater
Prijs: € 27,50

‘Op Hoop van Zegen’ is een oer-Hollandse musical gebaseerd op het onverwoestbare toneelstuk van Herman Heijermans. Het wel en wee van de vissersweduwe Kniertje en de andere vrouwen die hun geliefden aan de zee verloren laat niemand onberoerd. Zeker wanneer Knier voor het gruwelijke dilemma komt te staan of ze haar jongste zoon Barendje ook naar zee zal sturen.

Boeken kan telefonisch via 0527-760 620 of per mail via kassa@theater-voorhuys.nl onder vermelding van code LONL.

www.theater-voorhuys.nl