SeniorWeb

Wil je meer kunnen op je computer? Wil je weten hoe Windows werkt? Wil je leren hoe je bestanden gesorteerd op kunt slaan op de computer? SeniorWeb geeft op 415 locaties verspreid over Nederland computercursussen, workshops en inloopuren. Je wordt begeleid door deskundige en geduldige vrijwilligers.

De lesonderwerpen zijn divers: tablets, Facebook, Windows, veiligheid, fotobewerking, orde op uw pc en meer. Boek een cursus als lid van Ledenvereniging Oude en Nieuwe Land bij Seniorweb en ontvang in de Noordoospolder het eerste uur van iedere cursus gratis en in Meppel/Steenwijk het eerste uur van de basiscursus gratis.

In de Noordoostpolder worden de cursussen en de begeleiding gegeven in de leslocatie in de Planthof, Fjord 44, Emmeloord. Kijk voor meer informatie op de website of bel met 06-8338 2721
Voor Steenwijkerland wordt de basiscursus gegeven in de Bibliotheek in Steenwijk. Kijk voor meer informatie op de website of bel met 0522-491579 of 06-57231484