Mantelzorgondersteuning

ZorgMies Regio Zwolle e.o. levert mantelzorgondersteuning op maat. Hun zorg sluit aan bij het gewenste dagritme, op de momenten dat de cliënt wenst. Onder ZorgMies regio Zwolle e.o. vallen de gemeenten Zwolle, Dalfsen, Staphorst, Zwartewaterland, Meppel, De Wolden, Westerveld, Steenwijkerland en Deventer.

De dienstverlening van ZorgMies is gericht op zorgvragers van alle leeftijden; de jongste zorgvrager is nog maar 3 jaar en de oudste is maar liefst 103 jaar. Bij elke zorgvraag - of die nu voor de kinderen, vader en/of moeder of uzelf is – zoekt ZorgMies de juiste zorgverlener. De ZorgMiesen leveren zorg aan huis, zijn betrokken, behulpzaam en bieden een luisterend oor. Dat maakt het leven net wat aangenamer als zij of hij langs komt!

Uw voordeel

Als lid van de ledenverenging van Oude en Nieuwe Land ontvangt u 5% korting. Voor vragen of een persoonlijke en gratis kennismaking kunt u contact opnemen door te bellen met 038 7820560 of te mailen naar zwolle@zorgmies.nl. Ook kunt u voor meer informatie de website bezoeken.